2011. május 4., szerda

Száguldó bomba (Unstoppable)

Az az igazság, hogy tegnap írtam már egyszer erről a filmről, de mikor a mentés gombra kattintottam kilépett az oldal, és elveszett az irományom. :( Mivel azért annyira nagyon nem lett a kedvencem, nincs kedvem mégegyszer írni róla, de azért nem hagyom ki, szóval rövidre fogom.
Denzel Washingtonos, vonatos, majdnem katasztrófa akciófilm. Általában nem szeretem az ilyeneket, és nem voltam jófej hangulatomban, amikor néztük, inkább aludni akartam. Az elején még nem is figyeltem oda igazán, de amikor beindultak az izgalmak, egyszerűen nem bírtam megállni, hogy ne nézzem. A műfaj továbbra sem a kedvencem, de azért ez jó volt, még izgultam is a végén. Kitérek pár szó erejéig a sztorira:
A vezető hanyagságából elszabadul egy komplett veszélyes anyagot szállító szerelvény. Sehogy sem sikerül megállítani, és mivel az egyik város közepén kisodródna egy kanyarban, már az evakuációra készülnek. Ekkor ered utána D.W. a vén róka és újonc társa egy mozdonnyal, hogy hátulról rákapcsolódva megállítsák.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése