2011. május 25., szerda

Shanghai

Amerikai-kínai háborús politikai krimi szerűség John Cusack-el. Tetszett, de nem tudnám leírni pontosan, hogy mi miatt, talán a fülledt hangulat az ok, passz. A történetet sem tudnám jól összefoglalni, mert nagyrészét a politika képezi, és az nem asztalom, szóval csak címszavakban:
John Cusack Shanghaiba érkezik, ahol találkozója lett volna egy titkosügynök barátjával, akit időközben megölnek. Elkezd nyomozni az ügyben, és bekerül a japán-kínai kereszttűzbe.
Tehát érdekesnek nem mondanám éppenséggel a politikai vonal miatt. Csak a vége felé lett világos nekem mire megy ki az egész. Izgalmas sem volt kifejezetten, igaz van benne pár durvább jelenet, de azok is inkább borzasztóak...nem aggódtam a főhősökért sem. Volt benne szerelmi szál is, de nem olyan jellegben és mértékben, hogy a hatása alá kerüljek. Képileg nagyon ott van!!! Ezt emelném ki a legjobban, olyan hangulatot sugároz, ami magával ragadó...lehet emiatt tetszett összességében, de nem vagyok biztos benne. A fórumokon azt is írják még, hogy nem J.C.-t kellett volna főszereplőnek választani, mert nem sármos, bamba, és nem illik hozzá az az "imidzs", amit képvisel. Ezzel nem értek egyet. Valóban nem az a kiköpött kém, de számomra hiteles volt mégis, szerintem nem rontott a film értékén. Ha valaki megnézné, legyen már szíves, és kommentelje ide, hogy tetszett, kíváncsi vagyok mások véleményére is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése