2011. május 30., hétfő

Az utazó (The Tourist)

Csalódás volt! Nem volt nézhetetlenül rossz, de valami teljesen másra/jobbra számítottam. Ez is egy Angelina Jolie a legszebb, legokosabb, legügyesebb, legbelevalóbb, legtitkosügynökebb, legakciósztárabb nő az egész világon jellegű film. Tény, hogy nem láttam az előzetesét, de a címe és a képek alapján nem gondoltam volna, hogy ez is egy olyan szokásos akciófilm lesz, amit a Pittné Tomb Raider óta képvisel. Reméltem hogy egy kicsit a drámaibb oldalát is megcsillogtatja, de nem. Ez nekem már unalmas. Johnny Depp pedig, aki egyébként nagy kedvencem, olyan semmilyen volt. Valahogy nem tette hozzá azt a bizonyos szokásos plusszt, amit elvártam volna pont tőle, akárki más is játszhatta volna a szerepet, az sem lett volna rosszabb. Ezek után nézzük is miről szól:
Frank találkozik egy titokzatos nővel a Velencébe tartó vonaton, aki a barátja utasításait követve utazik Európában, nyomában a Scotland Yard, az Interpol, és az orosz maffia. Természetesen egy nem is annyira véletlen folytán Frank is belekeveredik az ügybe.
Egyszer azért meg lehet nézni, de a J.D. rajongóknak üzenem, hogy ne várják a megváltást ettől az alakítástól! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése